7.6.2012

Pipoja / Winter hats

Neuloin muutaman pipon jämälangoista tuossa pari viikkoa sitten. Mustien pipojen kuvaaminen ei ollutkaan ihan yksinkertaista. Kuvista tuli aika synkkiä. Toivottavasti noista saa jotain selvää.

I used left-over yarns for some winter hats a couple of weeks ago. Taking photos of black hats wasn't very easy. The photos turned out quite dark. I hope you'll be able to see how they look like.


Mustat pipot on neulottu Courtelle Satu -langasta. Olen tehnyt samasta langasta pipoja aikaisemminkin. Joskus tein tuosta langasta paidan, mutta se nuhruuntui aika nopeasti. Pipossa nuhruuntumisella ei ole niin väliä, kun tekemiseen ei kulu pitkää aikaa, joten huonoksi menneen pipon voi aina heittää pois. Silmukoita pipoissa oli 76-78 ja puikot olivat neljämilliset.

I knitted these black hats of a yarn called Courtelle Satu. I've knitted hats of the same yarn earlier, too. Years ago I knitted a sweater of this yarn but it got in not-so-nice shape quite quickly. That doesn't matter in hats as I can always throw a hat away if it gets ugly. I had 76-78 stitches in these hats and 4 millimeter needles.

Tämä tummanharmaa pipo on neulottu myös Courtelle Satu -langasta, värinumero 34 22.
This dark grey hat is also made of Courtelle Satu, colour number 34 22.



Ei kommentteja: